
منو خودم ...پیش بینی اینده همیشه سخت نیست... یه پیش بینی میکنم خودتت واضح ببینی سال ها مثه اب خوردن میگذره،ازاین به بعد متوجه گذشت سریعشون میشی خیلی زود میفهمی شده 22،23سالت...خیلی زود زمانی میرسه که حتی از هیشکی هیچ خجالتی درمورد عشق نمیکشی هیچ،میان بهت میگن عشق پیدا کن دیره منم شرایطم بهتره شده تا اون موقع...همه چی رو به راه به دلیل این از سر خودت باز کردنام،دل شکستنا،امید به پیدا کردن بهترینا، تا اون موقع شاید با کسی خیلی بدتراز خودت عوض شدی دیگه اون موقع جا،جای تو نیس هرکسی ارزشی داره،...
ادامه مطلب
xa0 در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست می رسم با تو به خانه،از خیابانی که نیست می نشینی روبه رویم خستگی در میکنی چای می ریزم برایت توی فنجانی که نیست باز میخندی و میپرسی که حالت بهتر است؟ باز میخندم که خیلی...!گرچه میدانی که نیست شعر میخوانم برایت واژه ها گل می کنند یاس و مریم می گذارم توی گلدانی که نیست چشم می دوزم به چشمت،می شود آیا کمی دست هایم را بگیری بین دستانی که نیست؟ وقت رفتن می شود با بغض می گویم نرو پشت پایت اشک می ریزم در ایوانی که نیست میروی و خانه لبریز از نبودت میشود باز تنها می...
ادامه مطلب